dinsdag 25 juni 2013

The-flower-power-bloemenslinger

Het is al weer even geleden dat Valerie ons mee liet haken en genieten
van de crochet-flower-power.
Tien patronen van bloemetjes die ze met ons wilde delen.
Het lukte me niet om ze gelijk mee te haken, maar ze zijn nu al even af.
Hoewel ik 3 meiden heb die ik er blij mee kon maken, heb ik besloten ze weg te geven.
Jorina 's vriendin (14) moet een jaar lang wekelijks naar het ziekenhuis voor chemo.
Jorina en ik hebben samen de bloemetjes één voor één ingepakt
en er zo een cadeau-pakketje van gemaakt.
Iedere keer als ze naar het ziekenhuis is geweest kan ze er één uitpakken,
zomaar als bemoediging :)



Lieve groet,


13 opmerkingen:

  1. Wat een lief gebaar! Hopelijk helpt het haar om door deze zware tijd te komen!
    Groet uit de polder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn de bloemetjes mooi geworden. En hoe lief van jullie om er een cadeautjespakket van te maken voor een ziek vriendinnetje. Nog meer bloemetjes nodig? Laat het even weten. Ik maak er graag een paar voor dit goede doel.

    Plezierige dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker een lief gebaar, zal het vriendinnetje van Jorina goed doen , deze lieve bloemetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie bloementjes en dat zal ze zeker fijn vinden!
    jij bent toch van de stoffenkraam?
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt! We zagen elkaar maandag ;)
      Leuk om elkaar te gaan volgen!
      Groetjes, Linda

      Verwijderen
  5. wat een super gebaar zeg dat meiske gaat een moeilijke tijd tegemoet, een opbeuring van haar dinneke ( jou dochter ) zal haar goeddoen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om deze bloemetjes voor dit meisje te bestemmen. Dat zal haar vast goed doen.
    Ook ik zat na het zien van de foto van de rimpeljurk al te twijfelen of je bij de Stoffenkraam werkte.....en idd. , dus toch goed gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi lief gebaar,en heel personelijk om dat je ze zelf gemaakt hebt!
    En je word van bloemen altijd vrolijk van en zo'n opkikker zal die vriendin zeker nodig hebben!
    groetjes en het beste met dat meisje! Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief!! Zit dat meisje toevallig bij mij in de kerk?
    Mooie bloemetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, via mijn blog kwam ik bij jou terecht. Bedankt dat je volger bij me geworden bent.
    Mooi blog heb je! Volger erbij, liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Linda,wat lief van jullie om bloemetjes te haken voor hetr zieke vriendinnetje van Jorina.Het is heftig als je zo jong bent en dan zo ziek te zijn.
    Liefs Gea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke en lieve reacties!